FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

  • masa pelepasan:2024-04-22 09:00:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:351
  • Penerangan pantas:

    Fonsar,Penghakiman cacat pengubah kuasaDalam penukar jenis kering perlindungan relay, jika ada masalah pada titik tertentu, ia

Kandungan artikel

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

FonsarApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE,FonsarSemua pengubah, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

BassilaSyarikat pengubah jenis kering

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering,FonsarPengubah semula kotak, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.


FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat



Pada pengurusan muatan:

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Produsi keselamatanSegel kebocoran minyak

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

PengurusanJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

FonsarPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Pembuat pengubah kuasa

FunzaMaklumat produk lain
  • VenissieuxPemulihan semula ketinggian tinggi automatikCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    VenissieuxPemulihan semula ketinggian tinggi automatikCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • ToyohashiPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMajlis yang berkenaan

    ToyohashiPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMajlis yang berkenaan

  • torayTrak angkat hidraulikPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sangat dinanti-nantikan

    torayTrak angkat hidraulikPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sangat dinanti-nantikan

  • torayRancangan jambatan naikCasting khas cemerlang

    torayRancangan jambatan naikCasting khas cemerlang

  • RostockJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPendahuluan yang teratur

    RostockJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPendahuluan yang teratur

  • RostockPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerPelbagai penyesuaian dan penggunaan

    RostockPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerPelbagai penyesuaian dan penggunaan

  • RostockPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBerita runcit hari ini

    RostockPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBerita runcit hari ini

  • ShimminatochoPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaJaminan kualiti

    ShimminatochoPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaJaminan kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat memberi anda FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat oleh syarikat kami, perkhidmatan FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat. FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FonsarDesign pengubah jenis keringKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!