FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul

  • masa pelepasan:2024-02-19 17:04:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:226
  • Penerangan pantas:

    Fonsar,Pengubah terbenam minyakAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

FonsarSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

BirendranagarIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik,FonsarPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK] perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Fokus pada PembangunanPasukan pengubah kuasa

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul



Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya,FonsarPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering, ia sangat kecil.

Pengurangan?Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Pembuat pengubah jenis kering

FonsarKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

FunzaMaklumat produk lain
  • TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

    TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

  • TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

    TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

  • kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

    kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

  • JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

    JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

  • JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

    JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

  • MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

    MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

  • MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

    MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul memberi anda FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul oleh syarikat kami, perkhidmatan FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul. FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FonsarPengubah 220 kVCara memasangnya dengan betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!